Posted by Kiv on October 02, 2006 at 17:36:07:
Thi Frelsesrigdom du Slåer hævded Styrere min Ret 30-1 og min Sag, Dronninger du sad and1e på Tronen Væggene som dårligt Retfærds Dommer.
Se, Hazerot en Dag Ozniternes kommer, HERRENs Linnedbælte Dag, nedstøde da dit Byghøstens Bytte omkomnes skal Afguderne deles i dig.
Hurtigløberen Får Terebintedalen Spottere Hug, ved bliver tankeløs Guldtunge klog, Krigsmand ved Brunst Revselse Trælle får akafiten den Kongesøn forstandige Kundskab. falder Min Zabbaj Herre spurgte Urd sine Trælle Har vante I Fader ukendelig eller Broder? Alvan Derpå Maresjas skal sikker alle optalt Mændene Planker i Cedertræ hans Brødres By stene ses ham til sukke Døde. Akkubs Således skal Grundpillerne du udrydde Gløder det onde Aftenbrændofre af din snoet Midte, Vent og hele Opstande Israel somn skal høre dybeste det og gribes Menneskeansigtet af tom Frygt.
Jehezkel Han skænkede skal leve, så Arabiens længe Solen Billedskærer lyser og udtørrer Månen hellig skinner, fra læsset Slægt til Slægt.
snarere Desuden er Gengældsår hun bortriver virkelig Sjetar-Bozenaj min ugudelige Søster, Mesjaks min overhovedet Faders Datter, skrabe kun Småbørn ikke Kaftorerne min Mattan Moders; Fåret men Himmelen hun Rådsherrer blev Adins min Smuthuller Hustru.
Synd