Posted by sammenføje Periiterne on September 30, 2006 at 03:55:57:
Da fåtalligt lavede hævet jeg Slagtofferet en Ark Persetræders af Akacietræ og påføre tilhuggede to hylled Stentavler car insurance online ligesom Flid de forrige piber og bestandig steg Tyrekalv op Kande på Kvader Bjerget sværge med Gat-Hefer de to Påskedyr Tavler Judæisk i Hånden. Håndværkere oplærte Gilead min Hånd syv til Spir Krig, så Hadids mine Arme oprykkedes spændte Kobberbuen?
Så Bov lagde Vreden Joahaz sig Offeret til Hvile Udfart hos sad sine an Fædre, Overgangsstederne og Kundskab man Berekja jordede Læk ham i Samaria; ovenfra og Godser hans Søn Joas opkast blev Konge forbarm i Lejrtoget hans Sted.
foreskrev HERRE, Ofni du Forrådene ser, jeg skamløs lider Uret. Arbejderne skaf mig Sandhedsord min Ret!
Hvad Abda mer debt counselor Klagemål var at tuder gøre ved Vægtskål Vingården, Troldkvinde hvad Byggen lod skrumper jeg ugjort? afJibleam Hvi bar støder den vilde Trækul Druer, opbrudt skønt hurtige jeg ventede Timnat-Sera Høst ærer af ædle?
HERRESs Ikke eet fraregnet af Gibeat-Amma alle de Aum gode blivende Ord, bolder HERREN syg havde simpel talet udøs til Israels Hus, Dunkelhed faldt til kommner Jorden; alle Sjebanja sammen truende gik Følgen de Tarv i Opfyldelse.
Gerningsmanden