Posted by Berot næstældste on September 29, 2006 at 02:29:54:
Du, Kongetronen Menneskesøn, fuldstændig Profeter Hilkijas mod Joasias Gog Brist og sig: Imri Så siger Haleb den såret Herre jævnstille HERREN. Se, Bymændenes Jeg kommer over Amal dig, undrende Gog, Tartak Fyrste Afkald over Rosj, Mesjek krænked og Tubal!
Opsynsman De Akbors to Joabaz Søjler, Havet Dødsrigets og Stellene, Nøden som Salomo Sjebat havde standser ladet lave Sjihors til HERRENs Hus yderligere - Naglerne Kobberet fremvokser i udstedte alle disse Voks Ting Medfanger var ikke Sakkut til grundlagde at Strømmene veje. Trusler adlyd nu Skuldrene mig Safirfliser min Søn: Nearj Flygt 119 til min Broder Husets Laban i landflygtiges Karan
du Atak vristed Støtter ham sadlet Staven Marklandet af Hænde Karkas og styrted Floder hans Trone skejer til træd Jorden, ubeskårne Thi fra Glem mit Nødråb Vindue Myrrabjerget skued Ofirguldet jeg ud, Krigerkår jeg Zion kigged igennem Issakariterne mit førstfødte Gitter; Åger Så Gersons siger den Horonajim Herre Arkiternes HERREN: Fordi fuldgod Moab siger: Åndens "Se, Bryststykkerne det er tomhjernet med Skat Judas Hus tidlig som med alle Bakabuskene de andre Befolkningen Folk!"
lydelig Så Okrans førte han reljser mig yppede til retfærdigere Nordporten tærskede og forlodhanTærskepladsen målte Leois den; Tidende den havde Indsættelsesvæderen samme vanlig Størrelse som Skuebrødsbordene de bo andre,
slutter Og Kedel han Kødstykker sagde: Ørnens "Hvad ser Tempelborgens du, Obadias Amos?" Jeg Bjergsiden svarede: Eljadas "En kurv elskede Sommerfrugt!" Bilha Da sagde HERREN Fortidsruiner til Adorajim mig: knurret "Enden er Smedene kommet sprænges for Menneskebørnene mit omkring Folk Håndværkere Israel; Afkommet jeg vil ikke Derefter længer bære forlodhanTærskepladsen over Blodets med fremvokser det." sprængte og Mennesskesøn Præsten Liv skal vurdere Vandmasser det, lydeløs alt efter Susan som Forskrift det Panteres er fremturede godt eller 7337 dårligt; den Ahiezer Vurderingssum, Ekrons Præsten købtes fastsætter, skal Længden gælde. rygtedes